HIIT - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

HIIT

HIIT står for Hurtig Instruktion og Intensiv Træning. Det er et instruktions- og træningstilbud for nye roere, der gerne vil hurtigt i gang med at lære at ro, og vil ro sammen med andre på deres egen alder.  Fokus vil ligge på hård træning, fart og klubfølelse.

Intensivt instruktionsforløb

Vores dedikerede instruktører sørger først og fremmest for, at du hurtigt får det basale rotag på plads. Derefter bliver fokus at ro længere ture i højt tempo med garanti for høj puls til hver træningsgang. Målet er, at du, og de andre nye roere, hurtigt får styr på teknikken. Det gør, at du får det mest optimale ud af rotaget og kan give den ordentlig gas på Øresund.

Her kan du også læse mere om instruktionsforløbet, få tips til gode teknikvideoer, bådens opbygning, indretning mv.

Deltag i kaproninger

I løbet af sommeren får du naturligvis også mulighed for at prøve kræfter med kaproning, hvis du har lyst. Fx SPP  med distancer på 10 km el. langdistancekaproning, som er distancer på imellem 10 og 25 km. Du kan læse mere om begge dele under træningsformen ‘Motion+’.

Sæt tid af til træning

I KVIK tror vi på, at roning skal være sjovt og forpligtende, da roning først og fremmest er en holdsport. Du skal derfor sætte tid af til træning mandage og onsdage fra 17.15 til 19.00 for at få mest muligt ud af forløbet.

Derudover glæder vi os til at introducere dig til foreningslivet og alle vores andre spændende træningstilbud og fester.