Daglig kajakroning - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Daglig kajakroning

sensommer-2015-040_webVi har haft kajakroning i KVIK siden 1988. Vi ror i turkajakker – stabile, almindelige og hurtige kajakker. Så er der lidt for enhver smag og til enhver lejlighed.

I det daglige ror vi kortere eller længere ture op langs nordkysten. Vi ror på alle tider af døgnet og slår turene op internt på hjemmesiden.

Vintertræning

Om vinteren ror vi i romaskiner, i kajakergometeret og træner styrketræning. Vi har også andre tilbud, som fx krydsfit, yoga, zumba eller vinterbadning. Det skifter lidt år for år. Og så vedligeholder vi naturligvis vores kajakker, så de er klar til næste sæson.

sensommer-2015-041_webIndflydelse

KVIK er en forening drevet af frivillige kræfter, og vi bestemmer selv, hvad vi har tid og lyst til. Der er masser af muligheder for både motion og sociale aktiviteter som: længere tur op ad kysten, Mølleåen og ind i Københavns Kanaler. Weekendture med overnatning fx i den svenske skærgård, eller kajakløb rundt omkring i Danmark. Der er også masser af gode fester, fredagsbare og grill aftener.

Mangler du i øvrigt aktiviteter, eller ønsker du at have indflydelse på, hvordan de føres ud i livet, er du altid meget velkommen til at komme med input eller deltage i andet frivilligt foreningsarbejde i et af vores mange udvalg.