COASTAL-SØNDAGS-SKOLE - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

COASTAL-SØNDAGS-SKOLE

COASTAL-SØNDAGS-SKOLE

Kære alle frigivne roere
Hvis det er, du er gået og blevet lidt nysgerrig på at lære at ro coastal, så er chancen her nu. Vi gentager nemlig successen fra sidste år og genåbner coastal-skolen, som i den kommende periode vil foregå om søndagen. Her vil du i første omgang få eneundervisning i C2x´eren, hvor du lærer lidt generelt om coastalbåde, lærer at ro med to årer, og hvis tiden tillader det, så vil du også få undervisning i gode opvarmningsøvelser og udstræk. Når du har fundet teknikken, så skal du prøve kræfter med den store firer med styrmand, C4x+.
Vi er to undervisere: Kimmy og Ulla – Hvis ovenstående har din interesse, så kan du tilmelde dig under ”coastalture”. Vi glæder os til at se dig ☺

Tilmeld dig her

Dear all released rowers,
If you are a curious about learning how to row coastal boats, now is your chance! After the success of last year, we are running a Coastal School this season, and for now it will run on a Sunday. The first lesson will take place in the double (C2x), where you will learn about the coastal boats, how to row with two oars, and time-permitting, we will also teach you some good strength-training and stretching exercises to prevent injury. Once you are comfortable rowing with two oars, and rowing in waves, you can try out your strength in the coastal quad (C4x) with a cox.
This year there are two teachers- Kimmy and Ulla. If this is something you are interested in, sign up under “coastalture” on the website. We are really looking forward to seeing you out in the coastal boats!