Bliv Medlem - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Bliv Medlem

Oversigt over ro- og kajakkurser

KursusnavnStartdatoLedige pladser
Rokursus (og medlemskab)22/4-18Ledige pladser
Rokursus (og medlemskab)6/5-18Ledige pladser
Rokursus (og medlemskab)27/5-18Ledige pladser
Rokursus (og medlemskab)10/6-18Ledige pladser

* Selvom der er ikke er flere ledige pladser på et kursus, er det muligt at blive skrevet på venteliste ved at udfylde formularen nedenfor.

Hvad koster det

Indmeldelsesgebyr: 235,-kr.
Kontingent for unge (under 18 år): 105,-kr. pr. måned*.
Kontingent for unge (18-24 år): 150,-kr. pr. måned*.
Kontingent for studerende på SU: 150,-kr. pr. måned*.
Kontingent for voksne (over 24 år): 235,-kr. pr. måned*.

*Kontingentet betales altid kvartalsvis. Læs mere under Kontingent

Indmeldelse i KVIK koster 235,- i indmeldelsesgebyr samt kontingent for de tre første måneder.

Et eksempel: bliver du meldt ind i maj, skal du betale indmeldelsesgebyr + kontingent for maj, juni og juli. Ved den efterfølgende kontingentopkrævning vil du kun skulle betale for august og september.

Tilmelding til ro- og kajakkursus

Tilmeldingen foregår efter først-til-mølle-princippet, dvs. at det er de personer først udfylder formularen herunder samt betaler kontingent der er sikret en plads på det pågældende hold.

Tilmeld dig et rokursus ved at udfylde formularen herunder:

Indmeldelse af ungdomsroer

Er du imellem 12-18 år, og vil starte med at ro, så kom ned i KVIK en tirsdag eftermiddag omkr. kl. 17:00, med træningstøj og håndklæde. Så vil en af ungdomslederne hjælpe dig i gang. Det eneste krav vi stiller til dig, er, at du kan svømme 400 meter. Det kan du aflægge prøve og få bevis på i svømmehallen. Send en mail til ungdomsafdelingen med besked om, at du kommer og hvornår, så er vi klar til at tage imod dig.

Indmeldelsesblanket til dig, som er frigivet roer

Er du frigivet roer fra en anden klub, eller har du tidligere roet i KVIK, kan du nøjes med at udfylde og underskrive en blanket. Blanketten finder du via linket nedenfor. Den skal blot sendes retur til sek@roforeningen.dk eller afleveres i klubben..

Indmeldelsesblanket.

Indmeldelse i vintersæsonen

Du kan også melde dig ind i Roforeningen KVIK i løbet af vinterperioden (ca. 1. nov.-1. april) uden, at du med det samme også tilmelder dig et instruktionskursus. Udfyld indmeldelsesblanketten, som du finder her nedenfor. Den skal blot sendes retur til sek@roforeningen.dk eller afleveres i klubben.

Indmeldelsesblanket.

Udmeldelse

Hvis du ønsker at stoppe som roer i KVIK, skal du melde dig ud med en måneds varsel til den første i et kvartal for at undgå at betale for det næste kvartal. Send en mail til sek@roforeningen.dk. Er du nødsaget til at stoppe under instruktionen, er det også vigtigt, at du giver din instruktør og instruktionschefen eller kajakchefen besked.

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål til indmeldelsen, er du altid velkommen til at sende en mail til enten instruktionschefen eller kajakchefen.